kolmapäev, 30. jaanuar 2013

Noorte kirjanduspreemia 2013

Aastaid on Albu vald koos A.H. Tammsaare kirjenduspreemiaga andnud välja ka noorte kirjanduspreemiaid. Kahjuks ei ole need tööd jõunud lugejateni. Sellel aastal teeme teisiti.
Avalikul konkursil osalesid kõik soovijad.
Väljakuulutati konkurss: kirjutada mina-vormis juttusid kirjaniku elus ettetulnud teemadel: Mina kui …

                        Looduse radadel kõndija
                        teatrikriitik
                        kirjanduskriitik
                        kirjanik
                        lapsevanem
                        …. (vaba valik)

Žürii premeeris kahe noore tööd:
5-7 klassi arvestuses Maria Kraavi lühijutt „Mina looduse radadel seikleja“
10-12 klassi arvestuses Mare Laube lühijutt „ Mina kui kirjanik“

Mainimist väärib kindlasti ka 8-9 klassi arvestuses Ingeri-Helena Kakko lühijutt "Mina kui lapsevanem"



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar